03. maj 2013

hej! 
Kikar in och säger att DET BARA ÄR 31 DAGAR KVAR TILL STUDENTEN. Helt.Jävla.Sjukt. När kommer ångesten? När kommer saknaden av skolan? Vad händer sen? 

Jag har en härlig sommar framför mig med några veckors ledighet innan jag börjar mitt nya jobb vecka 27, känns riktigt gött faktiskt! Har blivit antagen som funktionär på Peace&Love men måste kanske tyvärr tacka nej, då det kan komma att krocka med introduktionen till nya jobbet. SÅ SYND! :( 
Nu är det verkligen slutspurten i skolan som gäller. Ett antal saker ska in, och det är bara elva skoldagar kvar innan betygen sätts, stress! Det gäller att ligga i! 
 
Har tagit det lugnt i några timmar efter en springrunda på 25 minuter, känns skönt! Nu väntar duschen och sen ska jag krypa ner i sängen. Imorgon är det nya tag!
 
 
Fina studentmössan! 
student 2013 | |
Upp