20131112

Hello!

En kort dag i skolan följdes av ett besök hos tandregleringen. Jag har ju "ståltrådar" både på underkäken och överkäken som en efterbehandling av tandställning, för att tänderna ska sitta på plats. Skyddet som är över tråden försvann så jag skar mig både på tungan och läpparna. Så det blev ett besök hos tandregleringen för att fixa till tråden och skyddet. Det är så äckligt obehagligt när dem slipar tänderna, och jag låg och där och spände hela kroppen när jag rös (Heter det så?) ända ut till tåspetsarna! USCH!! Nu är det fixat i alla fall och min mun är glad igen, hahah.

Har varit hemma ett tag och kollat på Criminal Minds. FÅR INTE NOG! Matthew Gray Gubler är to die for också, åh. Klickade även hem kursböckerna inför nästa kurs! Borde ha gjort det förra veckan men då kom klädshoppingen och plugget före, hehe.

Ska fortsätta kolla CM och bara chilla, fyfan vad gött!

Allmänt | |
Upp