Truths

 

 
Ni vet när man typ alltid lade upp listor på BDB 2008ish? Hittade en rolig från min gamla blogg så tänkte att jag kör den igen! 

Berätta sju sanningar om dig själv
- jag är sjukt insektsrädd
- jag är bra på att sjunga
- jag är alldeles för mycket godisråtta
För mitt eget bästa
- jag kan vara väldigt introvert
- jag är en helt annan människa när man lärt känna mig
- jag älskar ananas, mer att titta på än att äta haha!
- jag är bisexuell

Sex sanningar om hur du var som liten
- jag skrattade mycket som bebis
- jag var tjock och hade gulsot när jag föddes
- när jag gick i tvåan-trean på lågstadiet kunde jag få sjuka utbrott så att jag blev utslängd från klassrummet
- jag var väldigt lillgammal
- ZTV och MTV var mer intressant än barnprogram
- jag blev väldigt emotionellt fäst vid lärare

Fem sanningar om mitt kärleksliv
- har bara haft två seriösa förhållanden
- jag har svårt att lita på människor
- har aldrig haft ett okomplicerat förhållande
- kan inte säga att jag har lärt mig av mina misstag
- tror på själsfränder 

Fyra sanningar om mitt familjeliv
- jag träffade min pappa först när jag var tre år gammal
- jag har tre halvsyskon, varav två jag inte träffar varav den ena jag inte vet något om
- jag har bara ett helsyskon, vilket är min bror
- mitt familjeliv är långt ifrån Svensson-livet

Tre sanningar om mitt kompisliv
- har verkligen världens bästa vänner 
- folk som träffar mig första gången uppfattar mig antingen som sjukt blyg eller sjukt chill med livet
- Har få men underbara vänner

Två sanningar om min personlighet
- Bryr mig inte om "pinsam tystnad" 
- Jag blir sällan arg, utan mer ledsen eller besviken 


En sanning om mig själv
- Jag har tre peircingar 

Allmänt | |
Upp