The View

 
Hello Darlings! 
Nu äntligen har jag fått upp lite bilder på bloggen. Tänkte visa hur min vecka har varit dag för dag, ett inlägg per varje dag! I Måndags hade vi en lugn kväll. Även jag fick ett påskägg till slut och till och med en bonuspresent som jag trånat efter väldigt länge <3 Efter att ha lämnat väskorna på hotellet gick vi förbi en bar som heter The View, Baren snurrar 360 grader, så man får ju en underbart härlig utsikt över verkligen hela Manhattan! Jag kan starkt rekommendera att åka upp dit, hissarna var ju en upplevelse i sig då de åker rätt fort och består av glasväggar så att man ser hela innergården på hotellet medan man åker upp. Eftersom H landade sent så tog vi det rätt lugnt och gick tillbaka till hotellet efter varsin drink.
 
Tisdagen bjöd på såååååå mycket mer, men det får ni se imorgon. Nu ska jag kolla på ett avsnitt av How to get away with murder, och sen sova! Hoppas ni sover gott hemma i Sverige <3
NY 2017 | Manhattan, Newyork, Påskägg, Theview | |
Upp