Friday

God morgon! Hur mår ni? 

Själv skänker jag många tankar till Barcelona och alla berörda i terrordådet igår. Kan inte förstå att det finns så många människor som tror att våld och död kommer göra världen till en bättre plats. 💔 

Har precis ätit frukost och ska strax bege mig till Eskilstuna för att uträtta några ärenden och även lämna Poppe till Linda och Niklas. Hade tänkt gå långprommis med Poppe men vädret tillåter det ju inte tyvärr.. helgen kommer nog bli väldigt lugn för vår del, vi får se lite hur vädret fortsätter. Hoppas ni alla får en bra fredag allihopa. Och sprid kärlek, det kommer vi längre på <3

Allmänt, Outfits | |
#1 - - Matilda Kälström:

Jag mår bra, men känner mig ledsen över det som hänt i Barcelona. Jag känner sån hopplöshet när sånna hemskheter händer. Hur mår du idag?

Svar: Ja det är verkligen så hemskt 😪 jag mår bra, en väldigt lugn dag med löpning och styrketräning under dagen! Hoppas du har en bra dag!
Evelina

Upp