2017 part two

I början av juni lämnade jag NY och började minst sagt ett nytt liv i Sverige. 
 
Träffade bästa vänner igen och fick umgås med de jag älskar mest. 
 
Började jobba på kontoret igen. Det var skönt att vara på plats och slippa dålig uppkoppling och strul i NY. 
 
Blev en och annan rooftop bar även i Stockholm! 
 
Åkte på många spontana utflykter med H under helgerna. Här i Stendörrens naturreservat. 
 
Åkte ner till min favvoskåning Mathilda som jag inte hade träffat på två år! ♥
 
Spenderade mycket tid i Stockholm och fick äta frukost igen på Kaferang! Deras Granola är bäääääst!! 
 
Laleh uppträdde på Skansen i Juli. 
 
Vi åkte till Danmark, som var början på vår lilla roadtrip. 
 
Vi åkte efter Danmark upp till Dalhalla för att kolla på Pet Shop Boys, helt klart den bästa konserten sommaren 2017! 
H ställde upp som sällskap när jag ville kolla på Håkan Hellström så vi åkte ner till Borlänge dagen efter Dalhalla för att gå på Ullevi! Nästa gång får vi dock stanna längre. 
 
Fick äntligen träffa älskade Saga ♥
 
Jag blev 23 och blev väldigt uppvaktad. 
 
Jag och H åkte till Gotland under medeltidsveckan och hade en underbar vecka tillsammans. God mat, mys, ingen stress och kanonväder. 
 
H hade lyckats ordna en överraskningsmiddag till mig där alla mina närmsta hade tagit sig tid att komma till oss. Så tacksam för alla människor som finns i mitt liv. ♥
 
Hjälpte bästa vännen att flytta. Aldrig haft så roligt under en flytt som vi hade haha. Vi var fan grymma på att flytta! 
 
Hade priviligiet att få åka på konferens i Hong Kong, en riktigt häftig upplevelse som jag är så tacksam för att jag fick vara med på! 
 
Syster fyllde år och jag åkte till Eskilstuna för att fira henne. 
 
Åkte tillsammans med Tove och hälsade på Ylven för först gången i öret, där hon pluggar! Hade en riktigt mysig och behövlig helg tillsammans med dem. 
 
Fick ett heltidsjobb inom finansbranschen vilket jag har jobbat för i flera år. Så stolt att jag klarade det utan kontakter och är tacksam för den hjälp och stöttning jag fick av H på vägen i mitt jobbsökande. 
 
2017 har varit ett bra år. Det här året har gett mig enormt mycket erfarenheter. Det har varit kämpigt till och från, och är det fortfarande ibland, men jag tror att 2018 kommer bli ännu bättre och jag är verkligen redo att fylla det med glädje och äventyr! Med det säger jag gott nytt år till er alla, hoppas att ni får en bra kväll och gör 2018 till ert alldeles egna år!! ♥
Allmänt, Personligt | 2017, 2018, Livsstil, blogg, kärlek, musik, nyår, resor, roadtrip, tb, årsresume | |
Upp