Wet N Wild

Linnea tipsade om liquid lipstick från Wet N Wild så jag köpte en i fredags och woooooow vad bra den var! Sitter på sjukt bra och tål väldigt mycket! Så under helgen var både jag och Linnea ute på jakt efter fler färger. Fick tag på de fem som ni ser på bilden. Det fanns några fler färger men dessa var de jag vill ha mest. Den jag har på bilderna ovan är färgen i mitten!  


NY 2017, New in | |
#1 - - Bella:

Supersnygga nyanser!

Svar: Ja visst är de! 😀
Evelina

#2 - - Anonym:

Då vet du vad du ska köpa med dig till lilla mamma 😉

Svar: Haha absolut mamsen! 😘
Evelina

#3 - - wet n wild:

Hej,
Vad kul att du gillar dem, de är verkligen supersnygga och sitter som berget! De kommer till Sverige i sommar :)
Joanna
wet n wild

Svar: Åh vad bra!! Då slipper jag köpa på mig ett lager innan jag åker hem alltså. Kommer Sverige få alla färger som USA har?
Evelina

Upp