No place without the American flag

Igår blev det en heldag på Palisades Mall som avslutades med bio i den absolut sköööööönaste stolen jag någonsin upplevt i en biosalong. Vi såg filmen Split, riktigt bra om ni frågar mig! Riktigt bra skådespeleri och intressant film! Hände dock inte så mycket i början av filmen men på något sätt ville jag ändå veta hur det skulle sluta. Highly recommend it! 

Och den fina Chanelboxen är sadly not mine.. Linnea såg boxen inne på Macy's och var bara tvungen att ha den så det fick bli en Chanelparfym på köpet hahah ;) 
Blev lite shopping för min del också, hittade några godbitar under dagen! Sprang på ett par dösnygga skor från Steve Madden men de fick stå kvar på hyllan ett tag till, men en dag ska de bli mina! 

Observera även gokartbanan, inne i köpcentrumet... det är verkligen stort haha. 

Allmänt, NY 2017 | |
Upp