Down South

God kväll! Sitter på tåget här och är framme om ca 1 timme. Så sjukt varmt på tåget så lökar som fan haha. Ska bli skönt att ta en dusch sen. Har lite bilder att visa så det får bli ett lång inlägg! 


I tisdags blev jag upphämtad av Mathilda och då åkte vi direkt till Barsebäck efter lite handling. Hennes pappa kom på den sjukt bra idén att sätta solstolarna vid ett gammalt litet fort de har utanför tomten. Sagt och gjort, och vi satt där från ungefär 14 till 20, livets liv. Solen låg på och vi satt och drack vin och catchade upp med varandras liv, vi hade ju inte setts på typ tre år. Efter åtta spelade vi en omgång kubb och lagade middag. Tror vi däckade runt 22 och sov i 12 timmar båda två haha. Sjukt mysig dag!! 

Onsdagen var rätt trist vädermässigt, så vi bestämde att ta en riktig chilldag. Vi åkte dock och tränade efter frukost men efter det låg vi fasen i sängen hela dagen och kollade Johan Falk, helt klart de bästa svenska filmerna som gjorts! Avnjöt sedan en sjukt god middag innan vi fortsatte vårt lilla filmmarathon! 

Igår tog vi en promenad efter frukost längs stranden och till hamnen. Blev väl runt 5 km  ungefär så helt okej prommis. Runt 14 åkte vi in till Lund för en sen lunch och Mathilda visade mig runt litegrann. På kvällen skulle vi ha knytis hemma hos en av Mathildas kompisar, och de hade fixat sååå mysigt när vi kom dit. Har typ inte bilder därifrån tyvärr, men vi hade en jättemysig kväll med mycket skratt och snack! Känner mig ALLTID så himla välkommen när jag kommer och hälsar på i Lund och det älskar jag verkligen<3 


Idag har vi bara tagit det lugnt, fikat på stan och väntat in på att tåget ska komma. Känner verkligen att fyra dagar är för kort tid så nästa gång ska jag stanna längre. Längtar till vi ses igen! Har det alltid så himla mysigt och kul med Mathilda. 

Nu är jag dock lite trött på att åka tåg så det ska bli skönt att komma hem. Imorgon är det dags för nya äventyr i Stocholm, vi ska nämligen på Laleh! 

Hoppas ni har en bra fredag allihopa. Puss och kram! 


Travel | |
Upp