Class of 2017

 
Hellooo! 
Avslutningen idag bjöd på mer än väntat. Blev tilldelad två awards: Perfect attendance och Teacher's choice! 7 av ca 600 elever hade 100% attendance och 18 av 600 fick priset för teacher's choice. Blev väldigt förvånad när jag såg mitt namn i presentationen över Teacher's choice. Har aldrig sett mig som en person som blir ihågkommen eller en person som någon kommer att tänka på sådär. Brukar inte sticka ut i en stor folksamling och blev därför så glad och överraskad när lärarna (Eller läraren) faktiskt hade mig i åtanke. Blev lite rörd och känner mig stolt på något sätt! En liten sak för en annan men en stor sak för mig som jag alltid kommer att komma ihåg. 
Vi slängde upp hattarna i luften och efteråt serverades det lite plockmat och vi fick en väska i present! Var faktiskt ett roligare event än väntat. Men som sagt, 2,5 vecka kvar ännu så närvaron och prestationen ska fortsätta ligga på topp! 
 
Nu är det dags att sova här. God natt allihopa! 
Allmänt, NY 2017 | Classof2017, Graduation, Livsstil, Newyork, Student, award | |
Upp