Crocodile

(null)
(null)
(null)

Tisdag och ledig dag idag! Eller hade egentligen en förläsning i vässan men eftersom det ändå är värdelösa att gå på så valde jag att plugga hemifrån istället. Hur mår alla? Jag mår bra! Lite stressad inför tentan nästa vecka men ska verkligen ge mig fan på att klara den. Vill börja komma ut i arbetslivet på riktigt nu. 

Är i språnget med att åka till Eskilstuna just nu för att hämta älskade Poppe. Känns som att veckorna utan honom går så långsamt, saknar honom så mycket<3 
Och hur snygg är inte min väska från H&M?! Favoriten just nu, smidig och i bra storlek. Den livar även upp en kanske annars tråkig outfit. Gillar lack! 

Hoppas ni får en bra dag. Och trycka gärna på gillaknappen(hjärtat) om ni gillar mina inlägg. Är helt anonymt! 

Puss och kram 
Outfits | #blogg #mode #tisdag #livsstil | |
Upp