The world's highest hotel

Hej finisar! 

Ligger i sängen här och är redo att slockna vilken sekund som helst. Ville in och säga hej samt visa bilder från hotellet och utsikten, som är amaaaaazeballs!!! Alltså hur coolt?! Vi bor på världens högsta hotell, poolen och baren är världens högsta och jag bor på våning 115 utav 118. Är så sjukt tacksam över att jag får möjligheten att resa till olika platser i världen, vare sig det är med jobbet eller privat. Ligger i sängen nu med sängkläder, kudde och täcke och bara njuter<3  

Imorgon blir en tidig dag, har intalat mig själv att jag ska komma upp innan frukost och simma några längder, vet inte om jag ska satsa för eller emot mig själv haha. Det får morgondagen visa, men jag ställer klockan på 6.30 i alla fall så får vi se hur det går med den saken. Imorgon blir det ett konferenspass på förmiddagen sen får vi se vad eftermiddagen har att erbjuda. Puss och kram, vi hörs! 

Travel | |
#1 - - Joanna-livet med psykisk ohälsa:

Så underbart

Svar: Ja, jättehärligt verkligen!!
Evelina

Upp