Five questions five times

 

 

 

 

5 SAKER

Du gjorde igår kväll: 

1. Satt fast på tåget 

2. Pratade med Tove

3. Åt mat 

4. Kollade på GoT 

Du kan höra just nu:

1.Regnet

2. Teven

3. Knappandet på tangentbordet 

4. Min mobil som plingar 

5. Bilarna från vägen

Du inte kan leva utan (matriella):

1. Mobilen 

2. Lypsyl

3. Skor

4. kläder

5. Godis  

Du ska göra nästa vecka:

1. Jobba 

2. Träna 

3. Hämta poppe 

4. Träffa en kompis 

5. Plugga

Du helst äter:

1. Halloumi 

2. Pommeslådan från Max med cheddardipp<3<3<3<3<3<3<3

3. Tacos 

4. Pizza 

5. Knäckebröd 

5 PERSONER
Du kan berätta allt för: 

1. Tove 

2. Ylva

3. Kajsa

4. Fannie

5. H  

Du helst smsar med:

1. H 

2. Tove

3. Linda

4. November

5. Mirja och Julia (de får räknas som en)  

Du tycker om: 

1. Morfar 

2. Mina bästisar 

3. Mina kollegor 

4. H

5. Mina syskon 

Du skulle vilja bjuda över på en middag:

2. Linda och Niklas 

3. Mina bästisar 

3. Min familj 

4. Nån kändis haha

5. Våra nästan grannar

Du träffar varje dag:

1. H

2. Daniel

3. Lina 

4. Linda 

5. Alla andra kollegor 

5 NEJ TACK

När det gäller klädesplagg: 

1. Crocs 

2. Stumpor i sandaler 

3. Odd Molly 

4. Omatchande färger 

5. Trasiga strumpbyxor (haha kom inte på något bättre) 

I matväg:

1. Fisk 

2. Skaldjur 

3. Kaviar 

4. Lever 

5. Blåmöbelost 

Till drycker:

1. Kaffe

2. Whiskey 

3. Svart te

4. Mjölk

5. Allt med kokos i 

I din inredning: 

1. För mycket färg 

2. Shabby chic 

3. Prydnadssaker 

4. Kylskåpsmagneter 

5. Sängöverdrag 

När det kommer till personlighetsdrag:

1. Översittare 

2. Elakhet 

3. Skitsnackare 

4. Dryghet 

5. Hybris 

Listor | Livsstil, blogg, blogglista, helg, lördag | |
Upp