Long week

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Alltså denna vecka... först och främst har jag och mina närmsta kollegor jobbat satan måndag-fredag pga bokslutstider. Inte fått många timmar sömn och jag är glad att den här veckan är över, jävlar vad grymma vi har varit! Lördagen var rätt lugn, jag och J åkte till Eskilstuna för att fira min fina bror som fyllde år i fredags<3 såklart var vi hemma lagom till matchen började! Så tråkigt att det inte gick hela vägen men så är det.. kvällen slutade dock på akuten pga biten av en bortsprungen katt.. blödde satan och visste inte om jag skulle behöva antibiotika så vi åkte in till Södertälje efter samtal med 1177. Sjuuuuuuuuuuuukt ovärt då vi fick vänta 3 timmar och när läkaren väl kom konstaterade hon att jag varken behöver antibiotika eller stelkramp haha... nåja, skönt ändå att få det undersökt så man kan slappna av. Men jävlar vad ont det gör. Hoppas svullnaden kan gå ner snabbt bara. 

Idag ska vi försöka komma iväg till stranden och bada, för bra väder för att inte ligga på en strand! Ha en bra dag allihopa<3 
Allmänt | akuten, blogg, livsstil | |
Upp