A better brekkie

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Hej på er! Hoppas ni mår bra, lite trött och hängig men det tror jag beror på att mensen kommer snart. Märker verkligen skillnad nu när jag inte tar p-piller att mina hormoner ballar ur till och från, så jävla jobbigt men det är jäkligt skönt att slippa äta piller också. Får se om jag börjar göra det igen eller inte. Hur som helst haha! 
Imorse åkte vi in tidigare till Stockholm för att mysa till det med en frukost på Wiener caféet! H överraskade mig igår och sa att han hade bokat bord, väldigt passande då jag var lite ledsen. Frukosten var god men servicen kunde faktiskt varit bättre. Vi var i princip några av de första som kom dit men det tog ändå 30-40 minuter för vår frukost att komma ut, samt att de hade glömt en av H’s beställningar.. vi var överlag nöjda ändå och det var en mysig frukost<3 

Nu är jag ensam hemma och äter sallad och kollar fotboll. H har varit på AW men är påväg hem nu. Jag ska packa inför helgen för imorgon åker jag till Linköpiiiiing! Äntligen är det dags för Winnerbäck och äntligen får jag träffa Tovsi igen. Senast var hennes födelsedag, helt sjukt vad tiden går fort!! 
Ska bli supermysigt att få träffa henne igen. Måste dock återgå till maten här så jag blir klar någon gång. 

Puss och kram! 
Allmänt, Food | Linköping, Stockholm, Winnerbäck, blogg, food, frukost | |
Upp