Birthday lunch

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Hej på er! Hur mår ni i värmen? Själv njuter jag även fast det är maxad temperatur haha. Igår hade 37 grader i sovrummet, och får sån jävla panik när jag tänker på hur onormalt detta är och hur mycket vi förstör vår planet.. hatar att tänka på sådana saker för jag får bara sån ångest över liv och död, väldigt peppigt haha. 

Något mycket roligare var lunchen med Linda idag! Jag bjöd henne på en sen födelsedagslunch på Mocca, myste med viktor och pratade om allt och inget. Oftast ses vi bara som snabbast när vi lämnar över Poppe till varandra så det var supermysigt att hänga lite längre<3 även om vi har sjukaste historien bakom oss hur vi lärde känna varandra så är hon ändå en av mina bästa vänner, och jag är så glad att vi lyckades bygga en bra relation trots allt som hände. 

Efter lunchen och Eskilstuna åkte jag, H och barnen och badade en snabbis. Nu väntar dock maten och sen ska vi börja packa, imorgon väntar Gotland! Ha en bra kväll allihopa :* 
Allmänt, Personligt | birthday, food, lunch, mode, outfit | |
Upp