Lucerne

Hallååå! 
Äntligen ligger jag i sängen efter en väldigt lång dag. Igår var även den lika lång och det blev inte jättemycket sömn inatt. Hjärnan är riktigt mör nu kan jag säga haha. Vi har varit igång sen kl. 6 imorse eftersom Mirja hade en föreläsning vid 8. Jag tog det lugnt på ett Starbucks i närheten de två timmarna hon var iväg, pratade med H i telefon och njöt av en chailatte. Efter det strosade vi runt lite i butiker, vi trodde att vi skulle träffa min gamla NY-roomie på en lunch men eftersom det blev ett missförstånd fick vi skippa det. Förhoppningsvis hinner vi ta en brunch på söndag istället! 

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Efter att jag och Mirja ätit lunch åkte vi till Bern för att möta upp Julia. Det blev en liten promenad till en restaurang som serverade så lokal öl som man kan komma i princip haha. Nu har jag tappat namnet på stället dock. Efter det åkte vi hem till Julia och åt pizza och umgicks innan det var dags att ta tåget tillbaka till Hochdorf. Tåget blev försenade så vi missade ett av anslutningstågen och därför var vi inte framme förrän strax innan 23.00. 

Imorgon får vi se vad vi hittar på. Antingen blir det någon slags roadtrip eller möjligtvis att vi åker ut till ett köpcentrum lite utanför Lucerne. God natt nu och sov så gott!<3
Travel | Bern, Schweiz, lucerne, record, travel | |
Upp