Birthday gal

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Gissa vem som fyller idaaaaag!! 25 jordsnurr har det gått nu sen jag kom till världen den där extremt varma sommaren -94. 

Har haft en supermysig dag tillsammans med familjen. Först kom morfar, moster, mami, syster och bror och åt smörgåstårta och fikade. Fick väldigt fina presenter av allihop! Linda och Niklas kom även förbi senare och firade av mig lite också, men tog inga bilder?? Sorry Lindis!<3 

Är så tacksam för de personer jag har runt omkring mig. Tacksam för Håkan och allt han fixat inför idag med mat och tårta. Ibland känner jag verkligen att jag inte förtjänar honom så bortskämd som jag blir<3 

Imorgon är det tillbaka till verkligheten igen dock då det är dags att återgå till jobbet, men kunde ju inte få ett bättre avslut på semestern! Även om jag älskar mitt jobb hade jag gärna haft två veckor till.. men men, nu är jag redo för hösten och allt vad det innebär! 
Allmänt, Familjen | birthday, födelsedag, presenter, tårta | |
Upp