Pics from the week

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

God kväll god kväll! Hoppas ni haft en bra helg och känner er utvilade. Det gör i alla fall jag. I veckan har jag dock varit så jävla trött pga gått och lagt mig alldeles för sent flera dagar i rad. Slutar verkligen att fungera som människa utan sömn haha. 

Men men, fick sova ut nu under helgen! I veckan var vi på två konserter, Mark Knopfler och Phil Collins. Mark var ett sömnpiller, tyvärr .. Men Phil var mycket bättre och mer upptempo. Mark spelade typ bara en låt från dire straits vilket var sjukt trist. Det var mycket mer energi på Phil’s konsert! 

Utöver det har jag jobbat som vanligt. Igår var jag, Håkan och hans barn även ner till stranden och tog ett dopp (eller ja, de gjorde i alla fall). Tyckte det fortfarande var lite kallt för att bada i.. 

Nu ska jag hoppa in i duschen och fixa lite inför morgondagen, vi har nämligen en kille som fyller 10 år här imorgon!<3
Allmänt | friendsarena, globen, konsert, markknopfler, philcollins | |
Upp