Memory 2

Söndag idag! Inte alls lika ångestfylld som förut, härligt! 


Sitter och målar naglarna medan jag kollar på Criminal minds, galet bra serie!! Ikväll ska jag åka till Torshälla och träffa Niklas föräldrar, det var ett tag sen jag träffade dem nu, ska bli så härligt! Har haft en riktig lugn och skön helg så nu känner jag mig riktigt utvilad inför veckans plugg och jobb. Tänkte börja lite smått att läsa igenom alla kapitel som kommer på tentan. Imorgon är det dags för skola igen! 

Slänger in ytterligare bilder från studenten, men nu blir det bilder från mobilen, så lite sämre kvalitet! 
Måste också säga att bilderna i förra inlägget är tagna och redigerade av min talangfulla syster! Så smidigt att ha ett syskon som är intresserad av foto. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
Upp