My 2016

2016 har minst sagt varit ett händelserikt år och här kommer en liten tillbakablick på lite av det som hänt under året: 
 
London - Jag fick äntligen uppleva London under påsken, gå på musikal, promenera väääldigt mycket och fick även se Aha. Det var en väldigt kul resa. 
 
 
 
Adele - Extraordinär röst och riktigt härlig personlighet. Den konserten är bland de bästa jag varit på musikmässigt! 
 
 
Summerburst - SJUKT KUL!! Hade jag inte varit kvar i New York nu i juni hade jag definitivt köpt biljetter till Summerburst 2017. Två riktigt grymma dagar. 
 
 
Legoland - En riktigt häftig, kul och mysig resa.
 
Cypern - Åkte till Cypern en vecka och hade en riktig lugn semester, all-inclusive på ett bra beläget hotell. Tror jag läste 2 eller 3 böcker den resan. Det var sol och pool konstant, superskönt. 
 
 
Lars WInnerbäck x 2 - Två supermysiga konserter som jag idag ser tillbaka på med både sorg och glädje. 
 
New York - Världens bästa jobb bjuder på en kick off till NY, helt galet!! Förutom att jag var jetlagad hela resan var det en superkul och trevlig resa med grabbarna, vi hann med väldigt mycket trots två långa konferenspass! 
 
 
 
Veronica Maggio - Konsert i Eskilstuna med bästisen. Helt okej konsert, tycker lokomotivet är lite för litet för konserter men det var mysigt ändå. 
 
 
Kent x 2 - Första i Linköping och sista i Stockholm, lika bra båda två!!
 


Bastille - Det blev konsert i Annexet istället för hovet tillsammans med Kajsa men så jäkla härligt ändå! Sångaren var ute bland publiken flera gånger, det blev en väldigt intim konsert på något sätt, låtarna är grymma och jag fick till och med en high five av sångaren haha! Dessutom var det ju ett så jäkla bra förband!!
 


 
Gotland - Fick uppleva en stor del av Visby och Gotland, förbannat blåsigt och kallt men det bästa var ju nästan den uuuuunderbart goda upptäckten av saffranspannkaka, mums säger jag bara!! 
 
 
 

Finns så mycket att säga om det här året. Jag har varit så så glad i vissa stunder, men jag aldrig, aldrig mått så dåligt som jag gjort det senaste halvåret. Jag har fått uppleva fruktansvärt mycket ångest och oro. De senaste sex månaderna känns som en stor tjock dimma av dåliga dagar. Många bra dagar också men de dåliga tar på något sätt alltid över. Man har varit vid liv men man har inte levt. Jag har sårat mycket, gråtit mycket, blivit sårad och jag har upptäckt nya sidor hos mig själv, både bra och dåliga. Det finns saker jag önskar jag kunde få ogjort eller göra annorlunda, dels för andra men även för mig själv. Jag har förlorat människor i min närhet som jag önskar var kvar. Jag tar med mig dåliga minnen, många bra, underbart härliga minnen och en stor fet lärdom av så mycket. 
 
Mina förhoppningar på 2017 är stora. Jag hoppas på mycket utveckling för mig själv, många nya minnen, många nya kontakter och många nya upplevelser. Jag tänker inte sätta upp några nyårslöften, de bryts ju ändå alltid, men jag vill försöka fota mer, träna mer och ta mig själv utanför min egen komfortzon mer ofta. 
 
Önskar er alla ett gott nytt år!! ♥
 
 PS. Bildstorlekarna kaosar, men så får det vara nu. Sorry för det! 
 
 
Follow my blog with Bloglovin
Allmänt | |
#1 - - Meg:

men alltså -wow! vilket grymt år fyllt av bra musik och resor!

Svar: Ja verkligen!
Evelina

#2 - - Anonym:

Ja, ett år med resor som man inte behöver betala....och att sedan hugga sin väninna i ryggen.

Svar: Skriv till mig privat istället om du vill prata om det.
Evelina

Upp