First stop - Prague

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)


Hallå!! I knoooooooow hur seg jag har varit på att lägga upp bilder här, men så kan det vara när man hobbybloggar och faktiskt har sitt riktiga jobb att sköta haha. Tur jag har en liten skara som ändå följer mig troget (hej Linda!<3)  
Hur som helst, här kommer första droppet av bilder från Prag! Staden var superfin verkligen,  känner inte att jag blev jätteförälskad men det är ändå absolut ett ställe jag skulle kunna åka till igen en weekend och bara äta god mat och dricka gott! Vi var inte runt jättemycket utanför gamla stan så det finns nog fortfarande väldigt mycket att upptäcka! Men vi hittade av en slump en rätt mysig takbar när vi var påväg till middagen, så vi var ju bara tvungna att åka upp och ta en drink innan vi gick till restaurangen. Hade fin utsikt över torget! 
Jag låter i övrigt bilderna tala för sig själv :-) 

Travel | blogg, livsstil, resor, travel | |
Upp