Gotland

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Heeej! Jag hade tänkt blogga igår men det glömdes bort haha. Hade fullt upp hela dagen i princip. Vi åkte nattbåten från Gotland och kom hem strax innan sex igår morse. Åkte direkt till Eskilstuna för att hämta Poppe. Fick ju kämpa för att hålla mig vaken kan jag säga.. direkt efter jag kom hem igen tog jag mig till Stockholm för att äntligen ta den manikyren som jag fick i present av Håkan förra året. Kan säga att det var grymt skönt att få gå och lägga sig igår! 

Lägger upp lite blandade bilder från våra dagar på Gotland. Vi hade det supermysigt med Petra, hennes kille och alla deras barn. Stackars Håkan dock som behövde bo med alla katter. Han är ju tokallergisk så han var rätt hängig dessa dagar, vilket var förståeligt<3 hur som helst fyra toppendagar med mat, kubb, bad och umgänge! 

Vi har semester denna vecka men har inget stort planerat. Vi ska på middag hos kompisar på torsdag och fredag sover vi över i Eskilstuna och hänger med systeryster. Nu tänkte jag ta en PW med popski så vi hörs! 

Pusss
Familjen, Travel | Gotland, midsommar | |
Upp