-

(null)
 
God kväll! Hoppas ni mår bra :* själv ligger jag med huvudvärk och myser i sängen. Har fått sån jädra dille på att titta på spökvideos på youtube så det är det enda jag tittar på innan jag ska sova. Lite dumt när jag blir så uppskrämd bara haha! Men älskar det ändå! 

Den här veckan har jag och Håkan börjat fullt ut med vårt diet- och kostschema. Vi ska köra i hela 6 månader och det ska bli spännande att se vad det ger för effekt. Så himla kul att vi gör det tillsammans också<3 Än så länge går det faktiskt väldigt bra! I övrigt har helgen varit rätt lugn. Jag var in till stan och körde ett väldigt bra styrkepass tillsammans med November, jättekul att få träna med henne igen då det var sjukt längesen! Hur convenient att ha en utbilda PT som syster?? 

Nu ska jag försöka vila bort huvudvärken. Hoppas ni haft en bra helg och att ni får en bra start på veckan imorgon! 
Allmänt | youtube | |
Upp