Veckans

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Goooo kväll! Så var det söndag igen och dags för en helt ny månad?! Alltså tiden går ALLDELES FÖR FORT!  Helt sjukt ju. Den här veckan har varit lite utöver det vanliga. Firande av Håkans dotter onsdag morgon,  En mysig kväll med November i stan i onsdagskväll med middag och konsert, träning i Stockholm och lunch efter det med Tove och Ylva, bästa gänget som kom till gnejjan igår för mys och övernattning och till slut firande av lilltjejen igen med släkt och vänner! Men med mycket planerat går helgen alldeles för fort och jag hade gärna varit ledig en dag till. Men men, nu är det bara att ladda om för en ny vecka! 

Matlådor är preppade så nu ska jag bara göra iordning tillbehören till min frukostgröt. Trodde aldrig att jag skulle kunna njuta av att äta havregrynsgröt till frukost men det gör jag nu!! 
Allmänt, Food, Konserter | Nalen, apo, konsert, oscarzia | |
Upp