2014-01-21

Och så var det kväll igen! Efter två dagars jobb ska det bli skönt att få åka till skolan imorgon. Det är dags för två nya kurser och uppropet är imorgon. Tro det eller ej, men det blir så mycket roligare att åka till skolan när man får plugga det man själv har valt att man vill plugga. Inte en enda gång har jag haft ångest över att gå upp och åka till skolan, och jag älskar min morgontur (eller dagstur) med bussen till västerås. Det blir som en liten egentid, med musik i lurarna och 40 minuter till att tänka på allt mellan himmel och jord.

ska blogga om lite musik som jag lyssnar på nu, som jag vill dela med mig av, bara för att det är så sjukt bra!

Ligger i sängen nyduschad och är lite nere. Vet varken ut eller in längre, och det gör mig rädd. Vill så mycket, men ändå ingenting. blä. Det är inte lätt när det är svårt.

Nu ska jag och hunden min gosa ner oss i sängen. pusssss

Personligt | |
Upp