Music

Jag har alltid haft svårt att uttrycka mig och kommer förmodligen alltid att ha det. Musiken har hjälpt mig många gånger när jag velat uttrycka mig och få utlopp för känslor eller bearbeta känslor som jag själv inte kan uttrycka i ord. Alla låtar har en betydelse för mig, oavsett om det är en speciell person, plats eller tidpunkt i livet. Ni vet när man lyssnar på en låt och man nästan kan känna såret rivas upp för att låten påminner om något jobbig, eller att man känner glädjen man hade vid en viss tidpunkt med koppling till låten? Jag känner det hela tiden när jag lyssnar på musik. Sorg, glädje, rädsla etc. Varje låt har en mening. Och det är genom musiken jag kan falla, resa mig upp och bearbeta för att förhoppningsvis göra ryggen rak igen. 
 
Musik som ligger mig närmast hjärtat just nu
 
Kent - Utan dina andetag
 
Laleh - Kristaller
 
Sam Smith - Writings on the wall
 
Petter - Se på mig nu 
 
Adonis - Ulay, oh
 
Bastille - Good Grief 
 
 
Musik | |
Upp