F R I D A Y

Fredaaaaag! Nu börjar tiden knappa in och snart är det dags för mig att lämna underbara New York. Men två hela helger är det ännu kvar att njuta utav och det ska jag verkligen göra. Bilderna ovan är från i söndags när jag och Mirja hade någon slags mat-turné på Manhattan haha! Ett av stoppen var DŌ, cookie dough-butiken. Vi fick köa i ungefär en timme för att komma in, helt galet egentligen. Jag kan säga såhär, att om man har vägarna förbi och det inte är någon kö så tycker jag absolut att man ska köpa en bägare med kakdeg, men personligen tycker jag inte att det var värt att köa en timme för det. Det var inte någon höjdare som jag hoppats på. Men butiken var supergullig i alla fall! 

Imorgon eller söndag ska vi förhoppningsvis åka till Williamsburg i Brooklyn för matmarknaden Smorgasburg!

Food, NY 2017 | |
Upp