So comfortable we're living in a bubble

Nu börjar det verkligen närma sig slutet för mig här i New York. Det är med blandade känslor som jag tänker på det. Jag kommer sakna USA och jag kommer sakna alla fina människor som jag har fått träffa och allt jag har varit med om, men samtidigt är jag så redo att åka hem och redo att gå vidare i livet. Det känns som att man har levt i någon slags bubbla medan alla där hemma har fortsatt framåt. Inget kommer i princip vara sig likt när jag landar på svensk mark, vare sig för mig själv eller mina nära. Så mycket har hänt på bara 5 månader, både bra och jobbiga saker, men jag ser mer än fram emot att komma hem. Hem till världens bästa vänner, familj och finaste hunden på jorden. Längtar så mycket efter er allihopa ❤ 



Allmänt, NY 2017 | |
#1 - - Anonym:

Längtar efter dig med ❤

Upp