This and that

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

God kväääll! Här kommer lite blandade bilder från förra veckan. En alla hjärtans dag-lunch, mycket läsning under pendlandet, Poppemys och nageluppfräschning! Blev verkligen sjukt nöjd med de nya naglarna. Älskar det matta och att bryta av färgen med en annorlunda nagel, som ni kanske kan se haha. 

Lunchen tillsammans med H var supermysig och han hade till och med fixat present till mig med lite smått och gott i<3 Av mig fick han ett par röda hängslen, mycket mycket snyggt!

Idag överraskade H mig med bio och vi kollade på A Star Is Born. Alltså W O W vilken vacker, tragisk och fantastisk film. Tårarna rann i slutet och jag fick kämpa med att inte börja hulka i salongen. Filmen berörde mig verkligen. Är så glad att det faktiskt blev den filmen som han bokade! 

Nu sitter vi på tåget hem och ska slänga oss i säng direkt sen. Jobb väntar som vanligt! 

Puss och kraaaam
Allmänt | dog, nails, valentinesday, week | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Fantastiska bilder och vilka snygga naglar!

Svar: Tack! 😊
Evelina Lindstrand

Upp