Avig Maria - No More Fucks to Giveko

 
 
God kväll på er! Hoppas ni mår bra. Själv ligger jag i sängen och har precis kollat klart på ett avsnitt av PH (Japp, jag har hamnat i det träsket...). Det har varit lite segt på bloggfronten, så allt  är som det brukar vara helt enkelt, haha! För en vecka sen var jag dock i Eskilstuna och gick på Mia Skäringers föreställning tillsammans med November. Kan verkligen rekommendera ALLA att gå och se den. Mia lyckas så extremt bra med att blanda tragik och komik. Ena stunden kunde hon få hela publiken att tystna för att sen i andra sekunden få alla att skratta högljutt. Fantastiskt bra show med ett viktigt ämne i handlingen. Har följt Mia rätt länge och hon är en stor förebild. 
 
Annars har livet rullat på som vanligt. Jag hade min sista tid hos psykologen förra veckan och det känns faktiskt bra. Trodde inte att samtalen skulle göra så stor skillnad men det har de faktiskt gjort. Jag är väldigt tacksam mot mig själv att jag tog steget och bad om hjälp. Och nu är det bara att blicka framåt! 
 
Imorgon har vi på adminsidan på jobbet middag hemma hos VD:n och i helgen åker jag till Linköping för att träffa bästaisarna. Ska bli så mysigt att vara alla fem samlade igen, det var ett bra tag sen nu<3 
 
Nu är det dags att sova dock, behöver mina 7-8 timmars sömn annars blir jag ett vrak haha.. Varför kunde man inte bli en sån som klarar sig på fyra h?? jaja.. natti och sov gott! :*
Konserter | Eskilstuna, NMFTG, miaskäringen | |
Upp